پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230134
استخدام ۴۰هزار نيروي جديد/۲۰۰۰خدمت اقتصادي به مردم ارائه مي شود
تاریخ انتشار : 1399/02/09 10:48:44
نمایش : 1492
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي کشور گفت: با توجه به نياز اعلامي دستگاه هاي اجرايي براي نيروي انساني پيش بيني مي شود ۴۰ هزار نيروي جديد از طريق آزمون استخدام شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ جمشيد انصاري دوشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي آذربايجان غربي اظهارکرد: با وجود شيوع بيماري کرونا اما بر اساس اقدامات مقابله‌اي خوبي که انجام گرفته پيش بيني مي‌شود آزمون استخدامي در تابستان امسال با رعايت فاصله گذاري اجتماعي برگزار شود.

وي با بيان اينکه دولت بيش از ۲ هزار خدمت اقتصادي به مردم ارائه مي‌کند عنوان کرد: بيش از ۵ هزار خدمت دولت به مردم احصا شد که از اين تعداد بيش از ۲ هزار خدمت در حوزه اقتصاد و کسب و کار است.

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي کشور با اشاره به فعاليت ستاد ويژه کاهش مجوزها متشکل از نمايندگان سه قوه تصريح کرد: در اين کميته تعداد قابل توجهي از مجوزها براي سرعت بخشي به فعاليت‌هاي اقتصادي باطل شد.

وي با بيان اينکه متناسب با فعاليت‌هاي جديد مجوزهاي جديد نيز تعريف مي‌شود افزود: برنامه ريزي شده تا مجوزها تکراري و غيرضروري نباشد تا خللي در روند فعاليت‌ها ايجاد نشود.

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي کشور روانسازي و تسهيل کسب و کارها را از جمله سياست‌هاي جدي سازمان اداري و استخدامي کشور عنوان کرد.

انصاري با بيان اينکه اجراي برنامه‌هاي ابلاغي ستاد اقتصاد مقاومتي در آذربايجان غربي و گزارش حمايت‌هاي دولت و برنامه ريزي ها در اين استان مطلوب است گفت:

وي با بيان اينکه حمايت‌هاي دولت، استان توانسته در ايجاد فرصت‌هاي شغلي، کاهش نرخ بيکاري، تحرک در واحدهاي تعطيل شده و افزايش ظرفيت واحدهاي فعال عملکرد خوبي داشته باشد ابراز اميدواري کرد که با سياست گذاري‌هاي انجام گرفته بيش از پيش جهش توليد در استان با ظرفيت‌هاي موجود محقق شود.

منبع: مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html